Visst var det ett öppet mål i förra veckan när tjejen som klev på tunnelbanan i Tokyo bar denna väska…
Det verkar på sätt och vis någorlunda vanligt att japanska väskor bär svensk text med en konstig mening på. Förra året fann jag nämligen en annan väska med texten, Dagens läxor är du ensam? Fast vi i Sverige har ju tråkigt nog denna väska att skylta med.
