En vecka i Japan har nu passerat. Jag och min bror befinner oss nu i den mest tråkiga stad jag någonsin varit i, Kyoto. Det har blivit på tok för få bilder, men här kommer åtminstone en HDR-bild från slottsträdgården i Kyoto.
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.
Kakor
Vi bjuder på kakor! Om du tycker det är ok, klickar du bara på "Acceptera alla". Du kan såklart välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på "Inställningar".