Fortsatte att testa Magic Lantern idag, och denna gång på 1000 meters höjd precis under molnen. Känns som jag kommer köra slut på min slutare genom att ta för många exponeringar, just för att få till HDR-bilder.
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.
Kakor
Vi bjuder på kakor! Om du tycker det är ok, klickar du bara på "Acceptera alla". Du kan såklart välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på "Inställningar".